အြန္လိုင္းစြယ္စံုက်မ္း ျမန္မာစာျဖင့္ၾကည့္ႏိုင္ၿပီ


အြန္လုိင္းစြယ္စံုက်မ္း ၀ီကီပီးဒီးားကို ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ဖတ္႐ႈ ေလ့လာ၍ ရေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ စိတ္ပါ၀င္စားသူမ်ားကိုယ္တုိင္ ပါ၀င္၍ အခ်က္အလက္မ်ား ျဖည့္စြက္ေရးသားႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာအြန္လိုင္း စြယ္စံုက်မ္း အေကာင္အထည္ေပၚလာေအာင္ ႀကိဳးပမ္းေနသူတို႔ထံမွ သိရသည္။

ထိုစြယ္စံုက်မ္း၌ သမိုင္း၊ ပထ၀ီ၊ အတၳဳပၸတၱိ၊ လူမႈေရး၊ ႏိုင္ငံေရး၊ ေန႔စဥ္ ျဖစ္ပ်က္ေနသည့္ သတင္းမ်ား စသျဖင့္ က႑စံုပါ၀င္ၿပီး လတ္တေလာ ျမန္မာႏိုင္ငံအေၾကာင္း၊ တိုင္းရင္းသား လူမ်ဳိးအခ်ဳိ႕အေၾကာင္းႏွင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အေၾကာင္းမ်ား အပါအ၀င္အေၾကာင္းအရာ (၂၅၀) ေက်ာ္ ေရးသားထားၿပီးျဖစ္သည္။
စြယ္စံုက်မ္းျဖစ္ေျမာက္ေရး ကမကထျပဳေဆာင္ရြက္ေနသူ ျမန္မာအင္ဖိုတက္ ေဆာ့၀ဲစလူးရွင္း ကုမၸဏီမွ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ ကိုေငြထြန္းက “အခ်က္အလက္ေတြ ရွာတဲ့အခါမွာ ျပည့္စံုတဲ့ အေျဖေတြ ေပးႏိုင္ေအာင္လို႔ ရည္ရြယ္ၿပီးလုပ္တာပါ။ အဂၤလိပ္လိုကေတာ့ ရွိၿပီးသားပါ။ ခုဟာက ျမန္မာစာနဲ႔ ႀကိဳးစားၾကည့္တာပါ။ ေရးခ်င္တဲ့သူေတြ ေရးႏိုင္ေအာင္၊ ဖတ္ခ်င္တဲ့သူေတြ ဖတ္ႏိုင္ ေအာင္ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ စီစဥ္ေပးထားတာပါ။ က်ေနာ္တို႔ အားေပးခ်င္တာကေတာ့ ျမန္မာလုိ ျပန္ႏိုင္တဲ့သူေတြျပန္ပါ။ ေရးႏိုင္တဲ့လူေတြ ဆက္ေရးၾကပါ” ဟု ေျပာသည္။
စြယ္စံုက်မ္းကို မည္သူမဆို အခမဲ့၀င္ေရာက္ဖတ္႐ႈႏိုင္ၿပီး လြတ္လပ္စြာ ကိုယ္တုိင္ပါ၀င္ ေရးသားႏိုင္ ေၾကာင္း၊ အခ်က္အလက္မ်ား မွန္ကန္ေၾကာင္းကိုမူ ေရးသားသူကိုယ္တိုင္ တာ၀န္ခံရမည္ျဖစ္ၿပီး မွားယြင္းေနသည္ကို ေတြ႕ရွိပါက မည္သူမဆို ၀င္ေရာက္ျပင္ဆင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာအြန္လိုင္းစြယ္စံုက်မ္းကို ဖတ္႐ႈရန္ အင္တာနက္လိပ္စာမွာ http://my.wikipedia.org/ ျဖစ္ၿပီး အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေရးသားထားသည့္ မူရင္း ကမၻာ့စြယ္စုံက်မ္း ၀ီကီပီးဒီးယား အင္တာ နက္စာမ်က္ႏွာမွာ http://www.wikipedia.org/ ျဖစ္သည္။ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ဖတ္႐ႈႏိုင္ရန္ ပိေတာက္၊ ျမန္မာသရီးႏွင့္ ပုရပိုက္ ျမန္မာစာေဖာင့္မ်ား ရွိရန္ လိုအပ္သည္။ အဆိုပါေဖာင့္မ်ားကို ျမန္မာ၀ီကီပီးဒီးယား အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာႏွင့္ http:// www.zawgyi.org/ စာမ်က္ႏွာတို႔တြင္ ေဒါင္းလုဒ္ရယူႏိုင္သည္။
ကမၻာ့အြန္လိုင္းစြယ္စံုက်မ္း ၀ီကီပီးဒီးယားကို ၂၀၀၁ ခုက စတင္ခဲ့ၿပီး ဘာသာေပါင္း (၂၅၀) ေက်ာ္ ျဖင့္ ေရးသားထားကာ လူအမ်ား ကိုးကားရည္ၫႊန္းစရာ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာတခုျဖစ္သည္။ ႏွစ္စဥ္ လူေပါင္း သန္းႏွင့္ခ်ီ၍ ၀င္ေရာက္ဖတ္႐ႈၾကၿပီး ၂၀၀၈ ခု၌ ၀င္ေရာက္ၾကည့္႐ႈသူ အနည္း ဆံုးသန္း (၆၈၄) သန္းရွိသည္ဟု ၀ီကီပီးဒီးယားက ခန္႔မွန္းထားသည္။

Print this post

0 comments: