အေရးၾကီးျပီ ေသြးနီးၾကစို႔

ကဲ...ညီေနာင္တို႔ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ကေတာ့ စစ္ေခၚသံေပးလိုက္ပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာလုပ္ၾကမလဲ။ လက္နက္မဲ့ ျပည္သူေတြကို အၾကမ္းဖက္ႏွိမ္နင္း ပစ္ခတ္ႏုိင္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရဲ႔ တပ္မေတာ္ ၾကီး ဘာဆက္လုပ္မလဲ။ ေရွ႔တိုးမလား ေနာက္ဆုတ္မလား။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တပ္ခ်ဳပ္ၾကီး ေအာ္ေအာ္ ေနတဲ႔ ေခတ္မွီတပ္မေတာ္ ၾကီးရဲ႔ တိုက္စြမ္းရည္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစြမ္းရည္ ကိုမ်က္၀ါးထင္ထင္ ေတြ႔ၾကရေတာ့မယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ ျပည္ပနဲ႔ ေဆာ္ရေတာ့မယ္ ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ႏုိင္ငံပဲႏုိင္ခ်င္တာေပါ့။ အခုထိပ္တိုက္ေတြ႔ရ မွာက ယိုးဒယားမဟုတ္ဘူးေနာ္။

ဒီအခ်ိန္မွာ တစ္ခ်ိန္ကဘာေတြပဲျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔တစ္ေတြ စည္းလံုးၾကရပါလိမ့္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏုိင္တဲ့ဘက္က ကိုယ့္ႏုိင္ငံေတာ္အတြက္ အလုပ္လုပ္ၾကရပါလိမ့္မယ္။ စက္တင္ဘာ အေရးအခင္း နအဖ ရဲ႔ လက္နက္မဲ့ျပည္သူေတြအေပၚရက္စက္ မွုကိုကမၻာသိေအာင္ လုပ္ႏုိင္ခဲ့တဲ႔ အြန္လိုင္းမီဒီယာေတြ အေနနဲ႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏုိင္ငံေတာ္အတြက္ တစ္သားတည္းတစ္ေသြးတည္း ညီညြတ္မွုကိုျပၾကပါစို႔။ အခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္တာကို ခဏရပ္ျပီး။ အမိေျမအတြက္ အလုပ္လုပ္လိုက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။

စပါးတစ္ပင္
ယူလွ်င္မေက်
တို႔ေျမတစ္လက္မ က်ဴးကမခံ
ရန္တံု႔ျပန္အံ့။
ေမာင္မင္းယာ

Print this post

0 comments: